بهترین صحنۀ ورزشی هلر

82 درصد مخاطبان گفتند لحنتان عالی و معرکه است. حال چه ایده ای برای آیندۀ وبلاگ دارید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 160
کل نظرات : 530

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 11
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 610
بازدید سال : 1528
بازدید کلی : 196470

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان WWW.chepiha.LoxBlog.Com و آدرس chepiha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 610
بازدید کل : 196470
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 530
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

جزیره قشم اخبار جزیره قشم
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : Chepih
تاریخ : چهار شنبه 23 شهريور 1390
نظرات

 

سیل عکس های ارسالی شرکت کنندگان در این مسابقه روانۀ کانون ما شد. ملت از صحنه هایی چون لایی خوردن فوتبالنیستهای زمین مهر و دریبل های کریسی- تخیلی افغانی هایی که در حاشیه شهر برای خود حتی ورزشگاه اختصاصی هم احداث کرده اند، عکس گرفته بودند. جالب بود که در میان عکس های دریافتی چندین و چند عکس از ورزش بانوان هلر هم دیده می شد. آن هم چه عکس هایی. از محبوب ترین و معروف ترین مسابقات ورزشی بین المللی ویژه بانوان در مسابقات المپیک لندن، رشته های پرتحرک و با نشاط " راحتا ، دیدا مالکا ، در وسطا و اِستوبا " عکس گرفته بودند. به قول جلینگ از اعضای فعال انجمن: زن و ورزش؟ گربه و عینک؟ شما برید همان خیاطی و گلدوزیتان را انجام دهید از سرتان هم زیاد است. اما نه. با مشورت اعضای انجمن به این نتیجه رسیدیم که به بانوان هلر هم بها بدهیم. مگر آنها دل ندارند؟ این بود که آن عکس ها را هم در مسابقه شرکت دادیم.

هیئت اعزامی کمیته المپیک تشریف آوردند و از میان هزاران عکس دریافتی سه عکس را انتخاب کردند و به صاحبان آن آثار جوایزی نفیس اهدا شد.
 در میان تعجب و بهت همگان، عکسی عنوان نخست را به خود اختصاص داد که در نگاه اول اصلاً عکس ورزشی محسوب نمی شد. همه خیال می کردند آن عکس را  آدمی بیکاره و ولگرد برای اذیت ارسال کرده است . تصویری بود از مسجد جامع و صف نمازگزاران که از جلوی منبر و یواشکی گرفته شده بود. جایی که ملا، نماز را شروع کرده بود و ملت همیشه در صحنه پشت سرش صف بسته بودند. با چشم بصیرت که به آن عکس حرفه ای نگاه می کردی حرفه ای ترین گارد تکواندوی ممکن در سطح جهان بشریت را می دیدی که آن نمازگزار پشت سر امام در معرض دید عموم مردم ورزش دوست مسجد جامع قرار داده بود. یارو سر نماز آن چنان گارد تکواندویی گرفته بود که خدا شاهده هادی ساعی در فینال مسابقات المپیک هم نگرفته بود. آدم خیال می کرد هر آن ممکنه اون بنده خدا یکی از مدرن ترین فنون تکواندوی موجود را روی سر و گردن امام اجرا و آن عالِم از همه جا بی خبر را قطع نخاع کرده و یا به درجه رفیع شهادت نائل نماید. شکل ایستادن امام هم در نوع خود جالب انگیز بود. جوری ایستاده بود انگار هر لحظه ممکنه با حمله غافلگیرانه دشمن مواجه بشه. تمام حواسش به دستگاه شبیه آدم آهنی روبرویش (که مربوط به بلند گوها و امور صدا و میکس و مسترینگ و تنظیم ریتم و جلوه های ویژه است) بود که می توانست از جلای سطح آن به عنوان آینه سوء استفاده بهینه کند و موضع و حالت و گارد حریف را ببیند. آن صحنه به راستی که ورزشی ترین صحنه موجود در هلر بود. این انجمن از ذکر نام صاحب آن گارد تکواندو معذور است چون عقیده اعضا بر این است که نباید با آبرو و حیثیت افراد محترمی چون شکاری بازی کرد. خودتان می توانید با مراجعه به مسجد او را شناسایی و دستگیر کرده، به زندان هم بیندازید.
جایزه نفر دوم به یکی از بانوان هلر تعلق گرفت. عکسی بود مربوط به حواشی دیدار بسیار حساس و نفس گیر ازدور برگشت مرحله نیمه نهایی جام جهانی راحتای بانوان که در آن بین دو شرکت کننده درگیری و زد و خورد و گیس کشی و کَک و شیک و جیغ و زاغ و وولَک در گرفته بود و داور خارجی حاضر در صحنه مشغول جدا کردن آنها بود که به طرز فجیعی به هم گره خورده بودند.
اما عکس برگزیده سوم مربوط بود به مسابقۀ دوستانۀ فوتبال بین تیم منتخب افغانی های ساکن غرب هلر با تیم منتخب افغانی های ساکن پشت جاده. در این عکس دیدنی پتان هافبک نفوذی تیم پتان های پشت جاده در حرکتی استثنایی و آکروباتیک و بسیار محیرالعقول اقدام به حرکت حرفه ای " استوب پوک " کرده و چشمان جهانیان را خیره نموده است. استوب پوک معمولاً هر بیست و چهار سال یک بار اتفاق می افتد. گفتنی است  استوب پوک از زیباترین، نادر ترین،جذاب ترین و در عین حال خطرناک ترین حرکت های تکنیکی موجود در جهان ورزش است.

 


تعداد بازدید از این مطلب: 516
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14


مطالب مرتبط با این پست

سلام. خوش آمدید. نظرات شما موجب دلگرمی ماست. سپاس.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود